سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که همراه آرزوى خویش تازد ، مرگش به سر در اندازد . [نهج البلاغه]
 
شنبه 95 آبان 29 , ساعت 10:30 صبح

 

خبرگزاری فارس: 5 پیامبری که به زیارت کربلا می‌روند/ ثواب زیارت پیاده‌ امام حسین(ع)

امام صادق(ع) فرمود: هر کس پیاده به زیارت امام حسین(ع) برود، خداوند برای هر قدمی که بر می‌دارد هزار حسنه برای او می‌دارد و هزار گناه او را پاک می‌کند و رتبه او را هزار درجه بالا می‌برد.

 کتاب «نورالعین» تألیف آیت‌الله محمدحسن اصطهباناتی از اساتید اخلاق تهران است که در باب فضایل و آداب زیارت امام حسین(ع) به رشته تحریر در آمده است.

در واقع این کتاب ترجمه فارسی کتاب «نورالعین فی المشی الی زیاره قبر الحسین(ع)» که به مدت سه سال توسط مریم سادات میرفاطمی ترجمه شده است،‌ از آنجایی که اصل کتاب به زبان عربی است،‌ تنها در دسترس خواص بوده،‌ هم اکنون با ترجمه روان فارسی آن عموم نیز می‌توانند از آن بهره ببرند.

کتاب «نورالعین» از دو فصل با عنوان فضایل زیارت امام حسین(ع) و آداب زیارت امام حسین(ع) تشکیل شده است که در 779 صفحه به بیان فضایل و آداب زیارت سید و سالار شهیدان(ع) می‌پردازد. ادامه مطلب...

پنج شنبه 95 آبان 13 , ساعت 1:33 عصر
"فرمانده سایه"، "ژنرال بین‌المللی"، "شبح فرمانده"، "فرمانده مرموز"، "کابوس دشمن"، "مالک اشتر زمان"، "ژنرال حاج قاسم" و چندین لقب دیگری که مخالفان و هوادارانش به او می‌دهند، همه نشان از شهرت او در داخل و خارج دارد.
به این مطلب امتیاز دهید
88.9% 11.1%

سلیمانی سردار سلیمانی کابوس بی‌بی‌سی شد/ جمهوری‌اسلامی چه سودی از این «ابرقهرمان انقلابی» می‌برد؟

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، سایت بی بی سی فارسی، وابسته به دولت انگلیس، در گزارشی با عنوان «"کابوس دشمن" یا "مداخله جو"؛ چرا قاسم سلیمانی مشهور شد؟» از یکسو به بررسی علت محبوبیت سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی، در ایران پرداخته و از سوی دیگر به این سوال پاسخ داده است که چرا این فرمانده ایرانی شهرت جهانی و منطقه ای پیدا کرده است.

در ادامه متن این گزارش را می خوانیم:

در ماه‌های اخیر کمتر روزی بوده که رسانه‌های فارسی زبان چه در داخل و چه از خارج از ایران نامی از قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران نبرند؛ چهره‌ای که اکنون دیگر ورای یک شخصیت نظامی و یا سیاسی شناخته می‌شود و شاید بتوان او را نماد حضور نظامی و سیاسی ایران در کشورهای منطقه برشمرد.

اما چه شد که این فرمانده سپاه در چند سال اخیر به چنان شهرتی دست یافت که حتی نامش از هر نظامی دیگر ایرانی شناخته‌شده‌تر است؟ آیا قدرت شبکه‎های اجتماعی بوده یا نقش رسانه‌های خارجی به ویژه آمریکایی و اسرائیلی؟ ادامه مطلب...


لیست کل یادداشت های این وبلاگ