سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش را بطلبید و آن را با بردباری و وقار زینت دهید و برای آن کس که به او دانش می آموزید ، فروتنی نمایید . [امام صادق علیه السلام]
 
سه شنبه 93 دی 23 , ساعت 10:53 صبح

 

ملا نصرالدین هر روز در بازار گدایی می‌کرد و مردم با نیرنگی? حماقت او را دست می‌انداختند. دو سکه به او نشان می‌دادند که یکی شان طلا بود و یکی از نقره. اما ملا نصرالدین همیشه سکه نقره را انتخاب می‌کرد. این داستان در تمام منطقه پخش شد. هر روز گروهی زن و مرد می‌آمدند و دو سکه به او نشان می دادند و ملا نصرالدین همیشه سکه نقره را انتخاب می‌کرد. ادامه مطلب...

چهارشنبه 93 دی 10 , ساعت 11:10 صبح

قالَ الاِْمامُ الْعَسْکَرى(علیه السلام):
1- پرهیز از جدال و شوخى
«لا تُمارِ فَیَذْهَبَ بَهاؤُکَ وَ لا تُمازِحْ فَیُجْتَرَأَ عَلَیْکَ.»:
جدال مکن که ارزشت مىرود و شوخى مکن که بر تو دلیر شوند.
(تحف العقول ص 486) ادامه مطلب...

سه شنبه 93 دی 9 , ساعت 8:43 صبح

در آستانه فرارسیدن روز «نهم دی»، پایگاه اطلاع‌رسانی khamene.ir بیست جمله‌ برگزیده از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را درباره «نهم دی» منتشر کرد.

این جملات به شرح زیر است:
 
* فتنه‌ها را باید با روشنگری خاموش کرد. هر جا روشنگری باشد، فتنه‌انگیز دستش کوتاه می‌شود. 1378/05/08
 
سه شنبه 93 دی 9 , ساعت 8:32 صبح

شاید بتوان گفت پنج سال پس از فتنه 88 زمان مناسبی است تا به  بازخوانی مواضع علمایی بپردازیم که در آن برهه با شجاعت به میدان آمده و به افشای ماهیت فتنه گران پرداختند، لذا در دومین گزارش از این سلسه مطالب، گزیده ای مواضع فراموش نشدنی آیت الله نوری همدانی را در سال 88 مرور می کنیم.


 

پیام آیت الله نوری به رهبر انقلاب قبل نمازجمعه: حاضرم به تهران بیایم و پشت شما نماز بخوانم

ایشان از همان روزهای نخست بعد از انتخابات دهم ریاست جمهوری، قبل از نماز جمعه تاریخی 29 خرداد به امامت رهبر انقلاب در دانشگاه تهران، به ایشان پیام دادند که حاضرند از قم به تهران آمده و در این مراسم شرکت کنند.

ادامه مطلب...


لیست کل یادداشت های این وبلاگ