سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداى سبحان روزى درویشان را در مالهاى توانگران واجب داشته . پس درویشى گرسنه نماند جز که توانگرى از حق او خود را به نوایى رساند . و کردگار ، توانگران را بازخواست کند از این کار . [نهج البلاغه]
 
شنبه 102 تیر 3 , ساعت 8:22 عصر
چادرهای زائران ایرانی در عرفات و سرزمین منا آماده شد + فیلم و تصاویر

محل اسکان زائران ایرانی حج تمتع در چادرهای عرفات و سرزمین منا آماده شده است و بر اساس برنامه‌ریزی سازمان حج و زیارت غذای ایرانیان هم‌زمان با اسکان در چادرها، در آشپزخانه متمرکز طبخ و به‌صورت گرم توزیع می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، صحرای عرفات و چادرهای منا برای پذیرش زائران حج تمتع آماده شده است. سعودی‌ها چادرهای آماده در سرزمین منا را تقسیم‌بندی کرده‌اند تا کشورهای مختلف آن را برای حضور زائران تجهیز کنند.

امسال همچون سال‌های گذشته چادرهای زائران ایرانی در منا، پس از عبور از وادی محسر قرار دارد، این بخش با وجود دوری از جمرات، تمیزتر و البته خلوت‌تر از سایر مسیرهاست.

حج تمتع , حج تمتع 402 , عرفات , حج تمتع , حج تمتع 402 , عرفات ,

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان حج و زیارت، تغذیه و وسایل مورد نیاز زائران کشورمان در صحرای عرفات و سرزمین منا منتقل شده است. غذای زائران در این ایام، در آشپزخانه‌های متمرکز طبخ و به‌صورت گرم بین زائران توزیع می‌شود چراکه سعودی‌ها اعلام کرده‌اند که کشورهای مختلف از آوردن گاز برای آشپزی در این ایام، باید خودداری کنند.

چادرهای زائران کشورهای مختلف در منا و عرفات متفاوت است و برخی چیدمان باتخت دارند و برخی هم روی زمین کنار یکدیگر این ایام را سپری می‌کنند،
با وجود این، چادرهای ایرانیان به یک شکل چیدمان می‌شود و در همه چادرها وسایل سرمایشی وجود دارد.

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ