سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بر دانشمند است که چون می آموزد، سرزنش مکند و چون به وی آموخته می شود سرمپیچد . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 92 اردیبهشت 8 , ساعت 11:17 صبح
احمدی نژاد: «من مطمئنم 50 میلیون در انتخابات آینده شرکت خواهند کرد و رئیس جمهور آینده بیش از 30 الی 40 میلیون رای خواهد آورد تا ایران قدرت خود را به جهان نشان دهد».

جام بین الملل: روزنامه الحیات (Alhayat) چاپ لندن گزارش داد: «احمدی نژاد رئیس جمهور ایران رقبای خود را متهم به تدبیر نقشه ای برای تغییر نتیجه انتخابات ریاست جمهوری ایران در خرداد ماه آینده کرد».

 

الحیات ادامه داد: «"باقر قالیباف" شهردار تهران و "حداد عادل" رئیس سابق مجلس شورای اسلامی ایران، انتقاد از هولوکاست توسط احمدی نژاد را محکوم کردند و آن را به ضرر تهران دانستند».

 

احمدی نژاد افزود: «برخی برای انتخابات ریاست جمهوری نقشه می کشند ولی می گوییم که ملت ایران آن ها را نقش بر آب خواهند کرد».

 

وی ادامه داد: «من مطمئنم 50 میلیون در انتخابات آینده شرکت خواهند کرد و رئیس جمهور آینده بیش از 30 الی 40 میلیون رای خواهد آورد تا ایران قدرت خود را به جهان نشان خواهد داد».

 

الحیات به نقل از احمدی نژاد افزود: «باید کسی را از شرکت در انتخابات منع نکنیم و ملت است که باید مشخص کند چه کسی مناسب ترین گزینه است».

 

این روزنامه چاپ لندن با ذکر گفته اخیر احمدی نژاد به دلیل احتمال رد صلاحیت "اسفندیار رحیم مشایی" رئیس دفتر رئیس جمهور در شورای نگهبان افزود: «اصولگرایان مشایی را رئیس گروه انحرافی می خوانند...».

 

شایان ذکر است این گفته دکتر محمود احمدی نژاد مبنی بر شرکت 50 میلیونی مردم در انتخابات 92 به حاشیه توسط برخی فعالان سیاسی و سایت های خبری تبدیل شده است چراکه واجدین شرایط برای شرکت در انتخابات 92 گویا کمتر از 50 میلیون نفر خواهد بود.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ