سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پرخوری، حجاب تیز فهمی است [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 93 فروردین 21 , ساعت 12:12 عصر
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز ملی فناوری هسته ای صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار رئیس، مدیران، متخصصان و کارشناسان سازمان انرژی اتمی، مهمترین دستاورد پیشرفتهای هسته ای کشور را تقویت اعتماد به نفس ملی عمیق در کشور و زمینه سازی برای پیشرفتهای علمی دیگر دانستند و با اشاره به مذاکرات جمهوری اسلامی ایران و گروه پنج بعلاوه یک، تأکید کردند:

موافقت با این مذاکرات برای شکستن فضای خصمانه جبهه استکبار بر ضد ایران بود و این مذاکرات باید ادامه یابد اما همه بدانند که با وجود ادامه مذاکرات، فعالیتهای جمهوری اسلامی ایران در زمینه تحقیق و توسعه هسته ای به هیچ وجه متوقف نخواهد شد و هیچیک از دستاوردهای هسته ای نیز تعطیل بردار نیست، ضمن آنکه روابط آژانس بین المللی انرژی اتمی با ایران نیز باید روابط متعارف و غیرفوق العاده باشد.
پنج شنبه 93 فروردین 14 , ساعت 5:5 عصر

در دیداری که سیدحسن نصرالله در سال 1360 با امام خمینی(ره) در تهران داشت، امام خمینی(ره) وی را به عنوان نماینده خود در امور حسبیه و اخذ امور شرعیه در لبنان منصوب کرد.

باشگاه خبرنگاران نوشت: با توجه به برجسته بودن برخی اشخاص در سیاست‌های بین‌الملل، خالی از لطف نیست نگاهی به زندگی‌نامه این افراد داشته باشیم.

 
سید حسن نصرالله:
 
1_ سید حسن نصرالله در 31 اوت سال 1960 در شهرک البازوریه از محله‌های فقیر نشین شرق صور در جنوب لبنان به دنیا آمد.
 
2_ در زمان کودکی سید حسن نصرالله، پدرش به شغل سبزی و میوه‌فروشی مشغول بوده‌ است.
 
3_ سید حسن نصرالله 3 برادر و 5 خواهر دارد و سید حسن نصرالله فرزند ارشد خانواده می‌باشد و به دلیل فقر اقتصادی و شرایط نامساعد کاری، خانواده? وی به منطقه? الکرنتینا در جنوب بیروت رفتند.
 
4_ وی از کودکی شدیداً به امام موسی صدر علاقه مند بود.
پنج شنبه 93 فروردین 14 , ساعت 4:58 عصر

 

خطبه مبارک حضرت زهرا (س) با مضامین بلند و در عین حال زیبای خویش که تالی تلو وحی قرآنی است، «فدکیه» نامیده می‌شود و یکی از بهترین و افتخارآمیزترین منابع شیعی به شمار می‌آید. این خطبه از نظر فصاحت و بلاغت، اتقان مطالب و شیوه استدلال، جدال و مناظره در اوج است و چکیده‌ای از عقاید مذهب شیعه به‌شمار می‌آید.

ادامه مطلب...


لیست کل یادداشت های این وبلاگ