سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اساس دانش، رفق و مدارا و آفت آن درشت خویی است . [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 102 اردیبهشت 20 , ساعت 11:27 عصر

 

 

 

 نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رمز موفقیت و پیروزی شهدا و رسیدن به حیات طیبه با ولایت بودن و سرباز ولایت بودن است.

نماینده ولی فقیه در سپاه: فرمان‌برداری از ولایت کلید همه موفقیت‌هاست
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی عصر امروز در پنجمین یادواره شهدای روستای شیخ‌شبان گفت: منطق شهدا منطق عباس(ع) است یعنی اینکه من جان می‌دهم اما اجازه نمی‌دهم آسیبی به دین وارد شود و کسی به دین تعرض کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: شهدا با حسین(ع) بودن را به معنای واقعی ثابت کردند و نشان دادند فقط در شعار، یا حسین سر نمی‌دهند.

وی افزود: شما مردم افتخار این را دارید که بگویید در تمام دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، فتنه‌ها و سایر حوادث و اتفاقات در جبهه امام حسین(ع) ایستاده‌اید و این درسی است که از شهدا یاد گرفته‌اید.

حاجی‌صادقی بیان کرد: در این جلسات و یادواره‌ها از محضر شهدا کسب حیات کنید، شهید از حیات جسمانی و دنیوی خود گذشت تا به حیات طیبه برسد، از دنیای فانی گذشت تا به حیات روح‌اللهی برسد و حقیقتا این شهدا زنده واقعی هستند.

وی تصریح کرد: شهیدان به ما بشارت می‌دهند که دنیای پس از این بسیار دنیای خوبی است و باید تلاش کرد تا به آنجا رسید چرا که بالاتر از شهادت مقامی نیست و شهادت از هر سعادت و کمالی بالاتر است.

حاجی‌صادقی با استمداد از 85 شهید روستای نمونه ایثارگری کشور، اظهار داشت: شهدا به سر منزل مقصود رسیدند و ما جاماندیم و گرفتار فتنه شدیم لذا باید از شهدا کمک بخواهیم تا زمین‌گیر نشویم و از حیات طیبه بازنمانیم.

فرمان‌برداری از ولایت کلید همه موفقیت‌هاست

وی با اشاره به اینکه ولایت‌مداری و فرمان‌برداری از ولایت کلید همه موفقیت‌هاست، گفت: درسی که شهدا به ما می‌دهند با ولایت بودن است چون ولایت تجلی اراده خداست و دشمن این را به خوبی فهمیده است که ولایت قدرتی است که این نظام را از همه گردنه‌ها عبور داده و مرگ تدریجی استکبار را رقم زده است.

حاجی‌صادقی با بیان اینکه امروز سنگ‌های مجاهدان فلسطینی به موشک تبدیل شده است، افزود: به برکت شهداست که استکباری که به دنبال نابودی انقلاب اسلامی بود امروز اعتراف می‌کند که انقلاب اسلامی بخش بزرگی از عالم را فتح می‌کند و کشورهای عربستان و امارات و امثالهم شرط زنده‌ماندن خود را در گرو پیوند با انقلاب اسلامی می‌دانند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه ولایت‌مداری یکی از صفات برگزیده حضرت عباس(ع) بوده است، بیان کرد: رمز موفقیت و پیروزی شهدا و رسیدن به حیات طیبه با ولایت بودن و سرباز ولایت بودن است.

انقلاب اسلامی فراز و نشیب داشته اما توقف نه

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی فراز و نشیب‌های بسیاری را پشت سر گذاشته است اما هیچ‌گاه توقف نداشته است و این به برکت ولایت‌مداری مردم و پشتیبانی مردم بوده است و 45 سال استقامت ملت را به نمایش گذاشته است.

حاجی‌صادقی اظهار داشت: درس دیگر شهدا برای ما این است که در برابر دشمن کوتاه نیایید، تولی و تبری با هم می‌شود، نمی‌شود عاشق علی بود و دشمن معاویه نبود، نمی‌شود مومن بود و مجاهد نبود و استکبار به خوبی فهمیده است که به کمتر از مرگ او راضی نیستید و لذا دست به هر توطئه‌ای می‌زند.

حاجی‌صادقی خطاب به دولت گفت: قدرشناس این مردم باشد چرا که عبادتی موثرتر از خدمت به مردم وجود ندارد لذا با تمام وجود پیگیر مشکلات این مردم باشید و تلاش کنید که بهترین عملکرد را از خود به جا بگذارید.

وی اظهار داشت: آمریکا خوب بداند جز با مرگ او مردم آرام نمی‌گیرند، آمریکا از آزادی زن حرف می‌زند اما بیشترین ظلم به زنان در اروپا اتفاق می‌افتد.

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ