سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خود پسندیدن مانع به زیادت رسیدن است . [نهج البلاغه]
 
چهارشنبه 102 فروردین 23 , ساعت 2:2 صبح

 

دعای روز بیست و یکم ماه مبارک رمضان


بسم الله الرحمن الرحیم
اللهمّ اجْعَلْ لی فیهِ الى مَرْضاتِکَ دلیلاً ولا تَجْعَل للشّیْطان فیهِ علیّ سَبیلاً واجْعَلِ الجَنّةِ لی منْزِلاً ومَقیلاً یا قاضی حَوائِجَ الطّالِبین.

خدایا قرار بده برایم در آن به سوى خوشنودی‌هایت راهنمایى و قرار مده شیطان را در آن بر من راهى و قرار بده بهشت را برایم منزل و آسایـشگاه اى برآورنده حاجت‌هاى جویندگان


چهارشنبه 102 فروردین 23 , ساعت 2:1 صبح

مراسم گرامیداشت شهدای رمضان در حرم رضوی برگزار می‌شود - خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency

گرامیداشت اولین‌ سالگرد‌ شهدای‌ حرم‌ رضوی و یـادبود‌ شهدای‌ مدافع‌‌حرم‌ و‌ امـنیـت امشب در حسینیه امام خمینی مشهد برگزار می شود.

به گزارش گروه ایثار و حماسه خبرگزاری صداوسیما ؛ در واقعه تروریستی 16 فروردین 1401 در حرم رضوی 2 طلبه جهادگر شهید شدند.

 


سه شنبه 102 فروردین 22 , ساعت 2:48 صبح

بیستم فروردین 92 مصادف شد با درگذشت مردی که مردم این شهر به او افتخار می‌کردند؛ مردم به خدمتگزاری افتخار می‌کردند که با آنها زندگی می‌کرد و برایشان خدمت.

مردم به پاس خدمت‌گزاری صادقانه او یکی از شلوغ‌ترین مراسمات تشییع تاریخ این شهر را رقم زدند و چه با افتخار سید را تا آرامگاه بدرقه نمودند.

 

 


دوشنبه 102 فروردین 21 , ساعت 11:53 عصر

مراسم احیا و سخنرانی در مسجد فاطمیه شهیدیه میبد به مناسبت شبهای قدر رمضان المبارک1444

شب بیست و یکم

با سخنرانی حجت الاسلام ابوالفضل فاضلی

شروع مراسم از ساعت23:30

 


دوشنبه 102 فروردین 21 , ساعت 11:51 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهمّ افْتَحْ لی فیهِ أبوابَ الجِنانِ واغْلِقْ عَنّی فیهِ أبوابَ النّیرانِ وَ وَفّقْنی فیهِ لِتِلاوَةِ القرآنِ یا مُنَزّلِ السّکینةِ فی قُلوبِ المؤمِنین

اى خدا در این روز به روى من درهاى بهشت‌ها بگشا و درهاى آتش دوزخ ببند و مرا توفیق تلاوت قرآن عطا فرما، اى فرودآرنده وقار و سکینه بر دلهاى ‏اهل ایمان

دعای روز بیستم ماه مبارک رمضان+ متن و ترجمه

 


دوشنبه 102 فروردین 21 , ساعت 11:49 عصر

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: نوجوانان ما در سراسر کشورمان به زیبایی، مشغول فراگیری و حفظ قرآن هستند و قرآن در حال تسخیر همه ذهن‌ها و ضمیرها است.

سرلشکر سلامی: قرآن در حال تسخیر همه ذهن‌ها و ضمیرها است/ ذلیل شدن دشمنان اسلام به برکت قرآن

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه و رئیس قرارگاه قرآنی نور سپاه در اولین دوره این جشنواره که عصر امروز (دوشنبه 21 فروردین) در ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد، گفت: از خواهران و برادران گرانقدر قرآنی که در این محفل باشکوه آسمانی که مصادف با لیالی نزول قرآن عظیم بر قلب نورانی و نازنین پیامبر عظیم‌الشأن اسلام (ص) از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

وی افزود: این یکی از دلنشین‌ترین، زیباترین و الهام‌بخش‌ترین و معنابخش‌ترین جلساتی بود که در طول سال‌های اخیر بنده به عنوان خادم و پاسدار کوچک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آن شرکت کرده بودم. به طور قطع برای همه عزیزانی که در این فضای دل‌انگیز شرف حضور دارند این احساس مشابه و تکرارپذیر است. ادامه مطلب...

دوشنبه 102 فروردین 21 , ساعت 1:49 صبح

مراسم احیا و سخنرانی در مسجد فاطمیه شهیدیه میبد به مناسبت شبهای قدر رمضان المبارک1444

شب نوزدهم

حجج اسلام ابوالفضل فاضلی / علیپور و کوچکی

شروع مراسم از ساعت 23:30

نخستین شب قدر چه اعمالی دارد؟


دوشنبه 102 فروردین 21 , ساعت 1:5 صبح

 

   شب نوزدهم ماه مبارک رمضان شبی با عظمت و آغاز شب هاى قدر است، شبى است که در طول سال، شبى به خوبى‏ و فضلیت آن یافت نمی ‏شود و عمل در این شب از عمل در طول هزار ماه بهتر است.

 

خبرگزاری شبستان؛‌ قرآن و معارف: شب نوزدهم ماه مبارک رمضان شبی با عظمت و آغاز شب هاى قدر است، شب قدر شبى است که در طول سال، شبى به خوبى‏ و فضلیت آن یافت نمی ‏شود و عمل در این شب از عمل در طول هزار ماه بهتر است.

تقدیر امور سال در این شب صورت‏ می‏ گیرد و فرشتگان و روح که اعظم فرشتگان الهى است، در این شب به اذن پروردگار به زمین فرود مى ‏آیند و به محضر امام زمان (عج) می ‏رسند و آنچه را که براى هر فرد مقدّر شده بر آن حضرت عرضه می ‏دارند.

زمان هایی در زندگی انسان وجود دارد که انسان با بهره جستن از آن می تواند بهترین ها را  برای باقی روزهای زندگی خویش رقم زند. یکی از این اوقات، لیالی قدر است. ما معمولا به دنبال بهترین عمل و عبادت در طول این ایام هستیم تا بدین واسطه نهایت استفاده را از این شب ها ببریم. از این رو به دنبال بهترین عمل و عبادت نیز خواهیم بود. ادامه مطلب...

دوشنبه 102 فروردین 21 , ساعت 1:4 صبح

دعاى روز نوزدهم ماه رمضان

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهمّ وفّرْ فیهِ حَظّی من بَرَکاتِهِ وسَهّلْ سَبیلی الى خَیْراتِهِ ولا تَحْرِمْنی قَبولَ حَسَناتِهِ یا هادیاً الى الحَقّ المُبین.

خدایا زیاد بگردان در آن بهره مرا از برکاتش وآسان کن راه مرا به سوى خیرهایش و محروم نکن ما را از پذیرفتن نیکى هایش اى راهنماى به سوى حـق آشکار.

 


دوشنبه 102 فروردین 21 , ساعت 1:4 صبح

 
ارتباط شب قدر با امام زمان(عج)/ خوب و بد مقدرات بسته به نزدیکی و دوری از حضرت حجت(عج) است
حجت‌الاسلام بهجت‌پور با شرح ارتباط شب قدر و امام زمان(عج)، گفت: هر قدر خود را با امام زمان(عج) همگام کنیم و از نظر روحی به ایشان نزدیک شویم همان اندازه به سعادت و رستگاری دست می‌یابیم، و مشمول عنایات حضرت(عج) می‌شویم.

 

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت‌پور با حضور در غرفه خبرگزاری شبستان در بخش نهادها و موسسات دولتی سی‌امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم درباره ارتباط شب قدر با امام زمان(عج)، اظهار کرد: مشیت های الهی دو دسته اند، بخشی از این مشیت فقط نزد خدا است و هیچ کس حتی پیامبر(ص) و ملائکه از آن مطلع نیستند، مثل اینکه فقط خدای متعال می داند عاقبت هر یک از ما به کجا ختم می شود و در آیه 21 سوره مبارکه حجر آمده می فرماید:«وَإِنْ مِنْ شَیْءٍ إِلَّا عِنْدَنَا خَزَائِنُهُ وَمَا نُنَزِّلُهُ إِلَّا بِقَدَرٍ مَعْلُومٍ؛ و هیچ چیز در عالم نیست جز آنکه منبع و خزانه آن نزد ماست ولی ما از آن بر عالم خلق الاّ به قدر معین (که مصلحت است) فرو نمی‌فرستیم.» ادامه مطلب...

<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ